Софтуер за управление на сервиз

За програмата
Инсталация и администриране
Поръчка и плащане
Общи въпроси


За Програмата

1. Какво е ТАКТ ? -Той е безценен помощник, защото е верен, взема малко и не се уморява. Това е програма, която обслужва изцяло един сервиз. Професионално написан софтуер, специализиран точно за тази цел и за конкретно обслужване на автосервиз. Тестван е в реални условия, в голям автосервиз, склад и магазин за авточасти, където се ползва  пълната му функционалност.

2. Как работи ТАКТ ? – ТАКТ е десктоп приложение, което се свързва с база от данни, където се правят записи и се извличат заявки. Печатът е осъществен със стандартни печатни технологии и  работи с инициализиран принтер. Експортът не използва OLE обекти и за това, за да създадете excel файл не е нужно да имате инсталиран офис пакет.

3. Какви са правилата за работа ? – Етапите са следните: инсталация, регистриране на данните на фирмата и обектите, въвеждане на потребителите и персонала, добавяне на услугите и цените. След това данните за останалите компоненти на един документ, могат да се въвеждат на момента т.е. за един договор поръчка – автомобилът, клиентът, резервните части и др. се регистрират в номенклатурите на момента.

4. Необходимо ли е специално обучение за работа ? – Необходима е само обща компютърна подготовка и елементарни познания за технологията на работа в автосервиз, склад и магазин. Както е за всяка нова програма, за да се избегнат първоначалните затруднения, то е препоръчително.

5. Как се следят номерата на фактурите (документите) при повече от един обект и/или потребител ?

Всеки обект в една фирма има своя уникална номерация

Пример :

– обект Сервиз с номерация: 1000000001;

– обект Склад  с номерация: 2000000001;

– обект Сервиз Център с номерация: 3000000001 и т.н.

При създаване на всеки един обект може да бъде зададена стартова номерация на фактурите различна от „1”.

Пример:

– обект Сервиз със стартова номерация: 1000002456;

– обект Склад  със стартова номерация: 2000000001;

– обект Сервиз Център със стартова номерация: 3000058341 и т.н.

6. В какъв формат са електронните фактури (документи) ? – Документите, могат да бъдат запаметявани в основните използвани формати: Microsoft Word (.doc), Paint (.JPEG/.bmp) и други .

7. Защо струва толкова ? – Цената е защитена с дългогодишен опит, упорит труд за създаване на продукта и задълбочени тестове в реални условия. Тази версия на програмата, всъщност е трета версия с тотална промяна на визията и философията на работа.

8. За кого са подходящи различните пакети ?

Първият пакет „Компакт “ е подходящ за малки сервизи, където предимно работят с доставка на части към момента и не подържат складови наличности, а интервенциите в документооборота се налагат рядко.

Вторият пакет „Стандарт“ е пълната версия на програмата, от която липсват само модулите, касаещи прехвърлянето на стоки между обекти и някои финансови операции. Този пакет обслужва цялостно един голям сервиз, склад и магазин за подажба на авточасти.

Третият  пакет „Универсал” е с най-пълна функционалност и може, да обслужва вериги автосервизи, складове и магазини свързани с информационна мрежа в реално време.

Инсталация и администриране

1. На каква операционна система работи ? -  Windows 98/XP/Vista/7/8

2. Как става инсталацията на софтуера ? – От инсталационен пакет, получен по накакъв начин от нас. Освен това, се изисква инсталация и на безплатен сървър, които може да получите от нас или  да си свалите от Internet. Последната стъпка е активирането, което става с получаването на инсталационен код .

3. Как става ъпдейтът ? – Автоматично, при стартиране на програмата.

4. Какво да направя ако имам проблем с програмата ? – ПЪРВО РЕСТАРТИРАЙТЕ ПРОГРАМАТА  и ако проблемът не се реши РЕСТАРТИРАЙТЕ ВАШИЯТ КОМПЮТЪР,

Ако проблемът не е решен, тогава се свържете с нас;

5. Каква поддръжка предлагате ? ( телефон, skype, форум, на място … ) – По телефона както и в Skype. Освен това, практика е  да се съпортва с отдалечен достъп.

6. Необходимо ли е изтегляне и инсталиране на някакъв софтуер за да работи ? – Не.

7. Може ли фирма „Стратос Софт” да подсигури необходимият хардуер и съответно пускането му в експлоатация ? Да, фирма  „Стратос Софт” предлага професионално сглобяване, инсталиране и настройване на необходимия хардуер за Вашия автосервиз, склад и  магазин..

Поръчка и плащане

1. Как да поръчам ? – Най – добре, да се попълни бланка на сайта и след това, да се обадите в Офиса. Освен тава, може да се уточнят параметрите на поръчката и с директно обаждане.

2. Как да платя ? - След изясняване на поръчката, може да заплатите по банков път с наложен платеж или на място в офиса, срещу издадена от наша страна фактура .

3. Колко струва програмата ? – Програмата се продава в зависимост от типа на създадената поръчка. А колко струва е описано в схемата на плащане в сайта. Възможно е в специални случаи, да получите и индивидуална оферта

4. Колко струва ъпдейт на програмата ? – По принцип ъпдейта е безплатен за доста голям период, описан в договора. Във всеки случай ъпдеитите, ще се публикуват в ценовата листа с конкретни цени.

5. След колко време ще бъде доставен софтуера ? – След заплащане, ще ви бъде дадено потребителско име с парола, с която може, да си изтеглите програмата от нашият  сайт. Ако държите, ще ви бъде изпратен диск с инсталация и документи, което ще отнеме няколко дни.

6. Как и по какъв начин ще бъде доставена поръчката ? – Посредством изтегляне от интернет или чрез куриер. Съществува и вариант, да бъдете посетени от наш дилър, който ще ви инсталира софтуера на място. Такова посещение притежава предимството, че може да ви бъде направено и встъпително обучение.

7. Какъв е реда за отмяна на дадена поръчка ? – Ако е пусната фактура, отмяната става с кредитно известие. Ако няма още издаден счетоводен документ, просто трябва да се обадите.

Общи въпроси

1. Защитена ли е информацията ми ? – По отношение на достъпът до инфармацията Ви, програмата е напълно сигурна.

По  отношение на съхранението на информацията Ви, единственият риск за нея е повреда в „Твърдия Диск” на Вашият „Сървър”.

2. Как да си избера потребителско име (username) ? – За да влезнете в програма ТАКТ:

– Потребителското име е      : admin (По подразбиране)

– Потребителската парола е : admin (По подразбиране)

3. Каква е разликата при експлоатацията на TАКТ за групово и за индивидуално ползване ? – При индивидуалното ползване, базата от данни е на работния компютър и е изключен фактора мрежа, който носи почти всички възможни проблеми.

4. При групово ползване, необходимо ли е да е притежавам толкова броя компютри, колкото обекта ще работят с програмата ? – Не е необходимо, без проблеми могат да се обслужват  10 обекта от един компютър.

5. Как да започна да използвам програмата, след като я инсталирам ? – Просто стартирайте иконата на Вашият „Работен плот” и въведете потребителско име („admin” по подразбиране)  и парола („admin” по подразбиране) за достъп.

6. С какво програмата е по-добра от другите програми на пазара?

Поради това, че програмата е създадена  по техническо задание и под контрола на специалист с повече от тридесет годишен опит в обслужването, търговията и експертизите на автомобили и резервни части, няма реални процеси и дейности в автосервизи, складове и автомагазини, които да не са обхванати от нея. Тя е проектирана, финансирана и  създадена да служи  с тази определена цел.

Използването на програмата значително повишава нивото на обслужване в автосервиза, който го използува, като го приближава до европейските стандарти, а това автоматично увеличава доверието на клиентите към него. Това важи особено силно при съставянето на Договор поръчка за ремонт, което стриктно регламентира отношенията с клиента, а също и при съставяне на Работни карти за изпълнителите, което им вменява пълна отговорност за ремонта.

Възможността за записването на данни за  марки и модели автомобили, данни за всеки един от тях ( регистрационен номер, номер на шаси, номер на двигател и др.) данни за собственика ( имена, индентификационен номер, адрес, телефон и др.) директно в Договор поръчка и оттам автоматичното им запаметяване в базата данни, облекчава приема на автомобилите и обогатява без допълнителни усилия номенклатурите на програмата.

Възможностите за създаването на Анекси, за добавяне или изваждане на артикули или услуги от вече потвърдени договори, както и за промяната на такива, дават на програмата изключителна гъвкавост. Възможни са промени и при всички действия в търговската и част. Същевременно с цел, предпазване от злоупотреби и стриктен контрол, за всички извършени промени се съхранява предхождащото положение.

Възможността за присъединяване на услуги към отделните съответстващи артикули или групи артикули, позволява автоматично при набиране на артикула или групата, на които съответства, тази услуга, да се зареди  сама. Това е едно рядко срещано предимство на нашият автософтуер пред другите подобни.

Близкото следене на технологичният процес в един автосрвиз позволява с няколко натискания на клавишите, да се премине от приемане и Оферта към Договор поръчка, след това към Работни карти и изписване на вложените части, калкулация и Фактуриране. Това се проявява особено ефективно, когато автомобилът, който се ремонтира е посещавал автосервиза преди това, а вложените резервни части са налични.

Финансовата част на програмата обезпечава изцяло движението на  паричните средства между касите, банките и контагентите, следи задълженията, плащанията, покупките, продажбите и създава възможност за връзка със съществуващите счетоводни програми.

ТАКТ има значителни възможности за генериране на справки и отчети и подържа богата база данни, което позволява, да се анализират технологичният процес и финансовите резултати в дълбочина, да се оценяват предимствата и слабостите и да се вземат правилните решения за подобряването на работата.

7. С какво вашата програма се различава от софтуера използван от вносителите на автомобили ? – Функционално не се различава по нищо. Голямата разлика е в цената.

8. Ако имам други въпроси къде мога да ги задам ? ( телефон, skype, форум, на място… ) – По телефона, Е-mail или на Skype. Освен това в сайта ни има форум, в които могат да се напишат.

9. Какво става, ако връзката ми прекъсне по време на работа ? – Ще възникнат проблеми при съхраняването на документа. В такъв случай, програмата ще ви информира за това и операцията най-вероятно, ще се наложи да бъде повторена.  Ще е необходимо да рестартирате програмата, за да избегнете евентуалните грешки и несъответствия.

10. Забравих си паролата, какво да правя ? – Свържете се с Администраторът на Вашата програма , а ако същия е служител на фирма “Стратос Софт”, то тогава свържете се с нас незабавно. Все пак, желателно е да имате потребител с високи права, който е на разположение и може да ви сменя паролите.

11. Какви са условията за ползване на софтуера ? – След закупуването на програмата и нейната инсталация, тя става ваша собственост. Както и базата от данни, която създавате. Данните в базата са непрекосновени и невидими за другите потребители, намират се на вашят компютър (за разлика от другите стандартни и скъпи решения). Програмата не подлежи на препродажба, но създадената от вас база данни, може да представлява ценна покупка за друга фирма (като подредена номенклатура от стоки, услуги и списък с клиенти). Когато наемате програмата, то може да я ползвате само за периода за който сте платили.